Tuesday, December 7, 2010

bosan :/

jam sudah menunujukkan pada pukul 4.30 pagi. hanini bila kau nak tidur? hahar! sumpah aku bosan douh. msg bf un dia tak reply. apa kes nieh? ngajok lagi ke? sorry lah takpat tpp ann.tak klua rumah lah syangg! urm, nk buat apa erk? kerja aku facebook, blogger, facebook, blogger. tu jelah kerja aku sampai sekarang. tak tahu nak buat apa. huh! pfttt -,-' ssekarang jam suda 4.34 macam2 bunyik aku dengar. seram douhh. huhu.adek pulak da tidur. heyh adek bangon tmn aku. aku takot niehh.tapi wt dunno jelah. kot aku takot kang lagi menjadi2, tol tak? btolkn? herherh. confirm karang tghari aku tidur. haih, nieh sapa pulak kacau pagi2 buta nieh? tak reti nk tidur ker? nokk ah kau. ah, tak kuasa aku nk lyan kaw. bwg kdt jea. text orangg gila macam kau douh.mana kaw tibai number aku ha? bodoh delete sekrangg number  aku from your handphone. now!!!
haha. keyh ah. bosan. pfttt -,-' layan lagu jom. k, tata.

No comments:

Post a Comment