Tuesday, December 7, 2010

shitt -,-'

smlmkan, ada orgg chat ngn saya taw. nk taw tak die ckp apa?
mazuan : hai
aku : fuck !
mazuan : fuck ? nk join ? boleh ? huhuu .
aku : kimakk ah kw .
mazuan : marah nmpk ?
aku : mampoz ah kw .
nk taw tak die ckp ape kt aku?
mazuan : bra u saiz apa erk?
aku : kimak ah kw jntan. kw tade bini ker?
mazuan : takde
aku : ptod ah gtal smcam jer.
mazuan : u nk gmba tak?
saya sudah agak, die maw sent pic apa, pic lucah ouhh.
aku : taknak.
mazuan : alah, nk lah.
aku : fucker ah kw jntan.
troz saya remove dia dari friend. haha pdn muka. gatal ngn aku lagy. kn da kene mki n remove. eh, siap blog lagy.
huhuhu.
sapa nk add dia at fb add ah, ni nme dia MAZUAN ISKANDAR kodd tak slap sayalah. tak pun MAZUAN WAN ISKANDAR. dia ltak gmba dia pakai bju kemeja hitam..

No comments:

Post a Comment